Klachten

Uiteraard doen wij van BLS Heerhugowaard hun uiterste best om u goed te helpen. Maar waar mensen werken worden fouten gemaakt. Heeft u een klacht of een suggestie ter verbetering van onze service? Wij horen het graag van u. Suggesties mag u altijd per telefoon doorgeven op 06-15 102 198.

Gelieve voor een klacht de volgende procedure te volgen:

Uw klacht kunt u per e-mail of post aan ons versturen op info@blsheerhugowaard.nl

Vermeld hierbij a.u.b. de volgende zaken:

- Een omschrijving van de klacht.

- Het bestelnummer of factuurnummer waarop de klacht van toepassing is.

- Contactpersoon en contacgegevens.

- Eventueel de gewenste correctieve actie.

- Het product waar de klacht betrekking op heeft

 

BLS Heerhugowaard hecht veel waarde aan een hoge service, we zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen en streven erna dit binnen 48 uur te doen. 

 




omhoog
Shop is in view mode
Bekijk de volledige versie van de site
Powered by Mijndomein